Sayfalar

Femdomturk forum form tekrar açılmış Türkiye femdom kültürüne fanatiklerine hayırlı olsun.. femdomturk.com

Aslında dünyanın her yerinde aynı.. Birşeyler yapmaya çalıştığınız zaman dedikodular da alıp başını gidiyor. Bu yüzden Femdomturk forumunun kapatılıp açılması da bana göre çok normal.. sıkıntılar problemler dert olacağına kapat gitsin demek bazen daha iyi olabiliyor.. Çekememezlik, kedinin ulaşamadığına kötü demesi gibi bişiler...

Femdomturk tekrardan açılmış yeni fark ettim. Üye olmaya çalıştım. Bakalım üye olabilirsem içeride neler var neler yok daha iyi görebilir ve neler paylaşılıyor daha iyi anlayabilirim. Şu anda sadece sitenin açık olduğunu gördüm. Belki burayı okuyanlardan üye olanlar vardır aranızda bilemiyorum. Hoşunuza giden içerikler oluyor mu sitede mesela? Kapatıldığı yönünde bilgiyi Ms.Domme hanımdan almıştım. Kendisi eskiden benim yazdıklarımı buradan okuyordu ve bana Femdomturk'u haber veren kendisidir aslında. Ama uzun süredir ne kendi blogunda 2 ay kadar oldu sanırım ne de burada benim yazdıklarıma yorum yaparken görmedim. Bu sebeple umarım femdomturk forumunu tekrardan kendisi açmıştır. Ben o forumun kendisine ait olduğunu sanıyorum..

Bana Ms hanım blogu sitesinde yayınlayacağından bahsetmişti. Ama yayınlayıp yayınlamadığını bilmiyorum. Bende kendisine buradan bir kez daha yayınlamasa da sorun değil. Teşekkürlerimi iletiyorum. En azından ilgilenmesi vakit ayırması benim için çok değerli..

Eğer Femdomturk sitesini ziyaret etmediyseniz ve femdom ile ilgileniyorum ben diyorsanız.. Burada durmanız hatadır. Çünkü bu konunun asıl düayenleri orada. Benim yazdıklarım sadece köle gözüyle ekran arkasından sizlere bilgi vermek olabilir. Ama forumda gerçek paylaşımlar daha fazla ve daha hızlı paylaşımlar ayrıca Femdom ile ilgilenen Hanımlara ulaşma şansınız var. Burada genelde benim yazdığım yazılar yaşanmış olaylar ve düşünceler mevcut. Türkiye geneli fotoğraf ve videolara baktığı için femdomturk size aradığınız kriterlerde daha fazla yardımcı olabilir...

Ama lütfen orayı gezdikten sonra burayı unutmayın.. size anlatacağım daha bir sürü anım olacak...

Link: Femdomturk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BUNLAR DA ILGINI ÇEKEBİLİR